Maak een file net als een Ddos

Door mark184 op vrijdag 22 juni 2012 17:14 - Reacties (48)
Categorie: -, Views: 6.020

Nu D66 steeds meer buiten haar schoenen gaat lopen, om zich te profileren hier een nutteloze post.
Ten eerste word D66 door de geweldige voorzitster van het COC vertegenwoordigd op de nobele 5e plaats van de kieslijst. Het Homogedachtengoed word een speerpunt van deze democratische partij G(ay)66 en laten we aan heel de wereld zien dat in ons land homo zijn een trots is. Hebben we geen economie te redden?

Nu wil Gay66 zich ook inzetten voor de puistenkop en computernerd die zijn frustratie wil uiten en een server collectief plat wil leggen. Nouja een server ontoegankelijk wilt maken.
Een ddos is net als een file op de snelweg. Maar dan staat een hacker met opgestoken handen het verkeer op een 8 baanse snelweg te blokkeren. Onschuldig toch?
De Politie (onze beste vriend zonder te schoppen) zet de snelweg ook weleens af voor het goed doel.
Dat zouden nou meer mensen eens moeten doen. Een file maken voor het goed doel, zowel online als offline. Daar kan Gay66 niet op tegen zijn toch?

Volgende: Kansen ongeboren leven. 02-'16 Kansen ongeboren leven.
Volgende: facebook onbereikbaar??? 03-'12 facebook onbereikbaar???

Reacties


Door Tweakers user wimjongil, vrijdag 22 juni 2012 17:29

Goeie blog, ga ik zeker volgen!

Door Tweakers user Gropah, vrijdag 22 juni 2012 17:34

Er moet toch meer zijn dan het aanpakken van de economie? En eerlijk gezegd ken ik slechtere/onhoudbaardere standpunten dan homogedachtengoed, zoals de pension/AOW leeftijd hetzelfde willen houden... Dat kan gewoon niet meer, financieel gezien.


Door Tweakers user ReLexEd, vrijdag 22 juni 2012 17:52

Om maar lekker op niveau te blijven; Dafuq did I just read? 8)7

Door Tweakers user mark184, vrijdag 22 juni 2012 17:57

Homo Liefhebber? Ga dan stemmen op de homopartij Gay66

Door Tweakers user MicGlou, vrijdag 22 juni 2012 17:59

Ik begrijp je ergens maar een NOGAL vervelende inzet om je punt te maken... Het blijkt ook dat je de klok hebt horen luiden, maar die klepel he... ? Potver waar hangt dat ding toch? D66 probeert hiermee uiteraard geen vrijbrief te geven aan puisterige nerds zodat ze lekker hun gang kunnen gaan met het platleggen van websites wanneer ze het ergens niet mee eens zijn... dat zo een rare boel worden. In Nederland mag je zelfs niet zomaar protesteren, daarvoor moet je allerlei regelingen in acht nemen, vergunning vragen etc, D66 geeft aan dat een ddos in een dergelijke geval dus ook een wettig protestmiddel mag zijn. Want het heeft weinig zin om de snelweg te bezetten als dat verder weinig uitmaakt voor je statement richting de partij waartegen je protesteert.

Maar serieus, ik denk dat je wat beter over komt als je even wat voorzichtiger/volwassener bent in je woordkeuze, vergelijking en metaforen. Beetje erg PVV zo en bot doen en hard schreeuwen is geen kunst...

Door Tweakers user godofal, vrijdag 22 juni 2012 18:00

erm what?
een DDOS is toch écht het enige wat in de buurt komt van een normale IRL vreedzaam protest
denk je eens in: 10 man zijn boos op de MCdonals (voorbeeld) en gaan voor de deuren staan met borden
mensen die erin willen zullen eerst langs/door die 10 man moeten, niet echt waanzinnig moeilijk
wat nou als er 100 man staan? nog steeds mogelijk, maar lastig en duurt ff
gaan we richting de 1000 man dan kom je er écht niet meer in tenzij je bereid bent de rest van de dag erdoorheen te pushen

dat is exact wat een DDOS ook is: mensen die de digitale deur van een bedrijf blokkeren, enige wat (helaas) niet kan is een boodschap verspreiden dmv borden en kreten

wat er vervolgens gebeurt: de mcdonalds krijgt minder klanten en dus minder omzet/winst, dat is vaak de enige manier om grote bedrijven te laten luisteren naar de mening van het volk
bij een DDOS (bijvoorbeeld die naar een creditcard bedrijf) gebeurt er exact hetzelfde: mensen kunnen niet op de site en dus geen nieuwe creditcard afsluiten, informatie opzoeken of wat dan ook

wat is er nou precies zoveel anders aan een DDOS dan een protest? zolang het in de juiste banen wordt geleid door wetgeving is het helemaal perfect imo. daarmee kan je dus reguleren hoelang het protest kan duren, dat er geen botnets gebruikt mogen worden, en dat het bekend is wat/wanneer

in deze digitale wereld is er vaak geen kantoor dat je kan blokkeren met een fysiek protest, en als dat al kan staat dat in verwegistan en heeft het zoiezo geen zin om te blokkeren, wie gaat er nou naar een kantoor als het om de site gaat? (webshop bijvoorbeeld)

noem mij een andere actie die je dan kan opzetten die zo gelijk is met een fysiek protest (dus niet een handtekening actie, want dat is een heel andere vorm van protest)

persoonlijk valt het mij érg tegen van de poll op de frontpage

Door Tweakers user Gropah, vrijdag 22 juni 2012 18:00

mark184 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:57:
[...]

Homo Liefhebber? Ga dan stemmen op de homopartij Gay66
Homohater? Ga niet stemmen

Geen goede redenatie en ook geen argumenten oid. Geen zinnig antwoord, wat dan ook. Niet echt constructief en zal je blog ook geen goed doen.

Door Stefan, vrijdag 22 juni 2012 18:09

Dude?! Waarom ben je zo racistisch bezig?

Ik snap je logica niet echt waarom je meteen het Gay zijn moet betrekken met dat DDoS verhaal. Ja het klopt dat D66 een flater maakt door dit soort uitspraken te doen. Maar dat geeft jou nog niet het recht om het meteen te betrekken op het homo zijn.

Tip: verschrans je op NuJIJ.nl.. Daar zitten nog meer hersenloze figuren

Door Tweakers user Snuffel, vrijdag 22 juni 2012 18:29

Als hij zijn mening wil geven, of zijn gedachtengoed wilt spuien moet hij dat weten.
Daarmee hoef je hem niet weg te zetten als hersenloos figuur. Dat doen zegt nl. meer over jezelf dan over degene die deze blog maakt.

Zelf snap ik de gedachtengang van mark184 absoluut niet. Naast onsamenhangend vind ik het ook eens van een niveau van 'lik mijn reet'.

Door Tweakers user mark184, vrijdag 22 juni 2012 18:30

Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo homo-onvriendelijk of zelf racistisch was aan mijn blog?
Ik heb zelf niks tegen homo`s , het is immers een voorkeur net als een lievelingskleur of een gewoonte als krabben aan je hoofd.
Ik heb enorm veel moeite aan het feit dat niemand kritiek mag hebben op de homo`s. Zeker pro-homo organisaties denken dat ze God hemzelf zijn en schoppen tegen iedereen die ook maar een beetje anders denkt. Lekker voor de schenen trappen, bahh.
Het is helemaal triest dat D66 er zo me in laat. Ze zouden zich drukker moeten maken over iets anders.

Door Tweakers user IStealYourGun, vrijdag 22 juni 2012 18:51

mark184 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:30:
Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo homo-onvriendelijk of zelf racistisch was aan mijn blog?
Simpel: G(ay)66.
Omdat er een homo op een lijst staat wil het toch niet zeggen dat het een homo partij is. Zelf als er een zeer fanatieke homo op staat die zich bezig houd met het verdedigen van homo-rechten. Lijkt me maar meer dan logisch dat een progressieve partij hun lijsten vult met progressieve mensen.

Verder:
mark184 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:57:
[...]

Homo Liefhebber? Ga dan stemmen op de homopartij Gay66
Helaas, ik ben belg en MOET dus gaan stemmen. Maar maak je geen zorgen ik stem al jaren op lijsten met veel homo's.

Door Tweakers user godofal, vrijdag 22 juni 2012 19:00

mark184 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:30:
Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo homo-onvriendelijk of zelf racistisch was aan mijn blog?
Het Homogedachtengoed word een speerpunt van deze democratische partij G(ay)66 en laten we aan heel de wereld zien dat in ons land homo zijn een trots is. Hebben we geen economie te redden?
dat zinnetje zou opgevat kunnen worden als homohaterij, als je het zo leest iig

Door Tweakers user ArienNL, vrijdag 22 juni 2012 19:21

Nu D66 steeds meer buiten haar schoenen gaat lopen, om zich te profileren hier een nutteloze post.
Ten eerste word D66 door de geweldige voorzitster van de negerbeweging vertegenwoordigd op de nobele 5e plaats van de kieslijst. Het Negergedachtengoed word een speerpunt van deze democratische partij N(eger)66 en laten we aan heel de wereld zien dat in ons land neger zijn een trots is. Hebben we geen economie te redden?
You see what i did there? Welkom in 1950. Dit kan je natuurlijk ook zeggen over bijvoorbeeld de beweging voor vrouwenemancipatie uit de vorige eeuw.

Door Tweakers user mark184, vrijdag 22 juni 2012 19:23

godofal schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:00:
[...]


[...]


dat zinnetje zou opgevat kunnen worden als homohaterij, als je het zo leest iig
Dat meen je niet. Waar is het zelf relativerend vermogen van een wel denkende nederlander.
Als je het totaal niet eens met marianne tiemen en met haar dierenpartij dan ben je toch niet meteen een dierenbeul. Of een dierenhater.
Homokritiek is geen homodiscriminatie of homohaat. Degene die dit werkelijk zo aanstootgevend achten moeten bij zichzelf te raden gaan waarom ze het zo voor de homo opnemen. Misschien zijn ze zelf wel..... Oeps dat kan als beledigend worden opgevat..

Door Tweakers user mark184, vrijdag 22 juni 2012 19:27

ArienNL schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:21:
[...]


You see what i did there? Welkom in 1950. Dit kan je natuurlijk ook zeggen over bijvoorbeeld de beweging voor vrouwenemancipatie uit de vorige eeuw.
Ach laten we het woord Neger eens vervangen met Jood. Dan zitten we in 1930 a 1940. Nuttig he? Om dit te vergelijken met het homostandpunt. Niet dus.
Trouwens worden Homos in ons land vervolgd? Worden homos geen banen gegund? Mogen homos geen hetrobar in? Wat is dan je punt?

Door Tweakers user Dooievriend, vrijdag 22 juni 2012 20:12

Door het gebruik van ironie/sarcasme in je eerste alinea lijk je het volgende te willen zeggen:

* je vindt de voorzitster van het COC helemaal niet geweldig (en wekt de indruk op dat dit komt omdat ze homoseksueel is)
* je vindt dat het "homogedachtegoed" (bedoel je daarmee gelijke rechten voor homoseksuelen?) geen speerpunt zou mogen zijn van een partij
* homo zijn is zeker niet iets om trots op te zijn (wat betekent dat ze zich eigenlijk zouden moeten schamen)

Zeker dat laatste puntje kan opgevat worden als homohaat. Als je dit niet wil, kun je best je tekst nuanceren en minder agressief maken (en misschien het triljoen spelfouten eruit halen?).

Door Tweakers user TerraGuy, vrijdag 22 juni 2012 20:16

mark184 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:23:
[...]

Dat meen je niet. Waar is het zelf relativerend vermogen van een wel denkende nederlander.
Je maakt meerdere rants tegen homo's, doet rare uitspraken en durft het dan nog aan om het over 'weldenkendheid' te hebben? :?


Door Tweakers user 327097, vrijdag 22 juni 2012 22:04

Verder ken ik het programma van D66 niet maar men streeft naar gelijke rechten zoals in de grondwet staat. Je laatste opmerking "homo zijn is zeker niet iets om trots op te zijn" bewijst dat jij het niet als gelijke ziet.

[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2012 22:05]


Door Tweakers user 327097, vrijdag 22 juni 2012 22:04

*knip*

[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2012 22:04]


Door Tweakers user haarbal, vrijdag 22 juni 2012 22:11

Wat heeft ddos met homo's te maken??

wat een poepblog, er is geen touw aan vast te knopen.

Door Tweakers user Remz, vrijdag 22 juni 2012 22:35

Ik hield al op bij "Homogedachtengoed".

Blogposter Mark is waarschijnlijk nog niet oud genoeg om te stemmen.

Door Tweakers user mark184, vrijdag 22 juni 2012 22:38

uhhh ach ik ben pas 28 jaar oud en heb 2 kinderen, en jij remz???

Door Tweakers user Remz, vrijdag 22 juni 2012 22:47

mark184 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:38:
uhhh ach ik ben pas 28 jaar oud en heb 2 kinderen, en jij remz???
Gedraag je er dan ook naar. Ik kan best snappen dat je het niet eens bent met de ideeën van D66, maar waarom moet je zo nodig al die verwijzingen naar homo's bij maken?

Ga je je kinderen ook opvoeden dat homo's slecht zijn en niet gelijk zijn aan andere mensen? Belachelijk.

Ik ben dan misschien jonger(20), maar voel me toch een stuk volwassener.

Door Tweakers user PilatuS, vrijdag 22 juni 2012 22:48

mark184 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:38:
uhhh ach ik ben pas 28 jaar oud en heb 2 kinderen, en jij remz???
Als je nou 14 was geweest had ik het nog wel begrepen.

Door Tweakers user haarbal, zaterdag 23 juni 2012 01:11

mark184 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:38:
uhhh ach ik ben pas 28 jaar oud en heb 2 kinderen, en jij remz???
doet me denken aan die film idiocracy.

Door Tweakers user Julesk, zaterdag 23 juni 2012 08:07

Vooral het feit dat je beweerd dat je geaardheid een voorkeur is doet me al denken aan een bekrompen persoon die daar achter zijn toetsenbord zit. Ken jij dan 0 homoseksuele mensen? Enig idee hoe moeilijk dat het is voor zo iemand om ervoor uit te komen? Laat staan niet geaccepteerd te worden.

ArienNL heeft wel degelijk een punt als hij alles vervangt voor neger. Wat toen gebeurdeis precies wat jij hier nu ook doet.
Fijne dag nog eik hoop dat je een beetje bij zinnen komt, anders heb ik wel een beetje medelijden met je.

Door Tweakers user ViperNL, zaterdag 23 juni 2012 08:44

Nee religie is een voorkeur. Homo zijn is dat niet.

Door Tweakers user Fawn, zaterdag 23 juni 2012 10:41

Wat kom je homofoob over. Bij het lezen van de blog krijg ik het gevoel dat je D66 als een niet serieus te nemen partij wilt afschilderen, omdat ze opkomen voor homo's.
(Gay66 klinkt een beetje kinderachtig vind je niet?)

Door Tweakers user standardModel, zaterdag 23 juni 2012 10:52

mark184 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:38:
uhhh ach ik ben pas 28 jaar oud en heb 2 kinderen, en jij remz???
Ik hoop dat je tijdens die opvoeding van die twee wel nadenkt voor je iets zegt. Anders lopen er straks twee domme homofoben rond, die denken dat een politieke partij zich maar op een zaak tegelijk moet focussen...

Door Tweakers user Afvalzak, zaterdag 23 juni 2012 11:23

mark184 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:30:
Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo homo-onvriendelijk of zelf racistisch was aan mijn blog?
Ik heb zelf niks tegen homo`s , het is immers een voorkeur net als een lievelingskleur of een gewoonte als krabben aan je hoofd.
Ik heb enorm veel moeite aan het feit dat niemand kritiek mag hebben op de homo`s. Zeker pro-homo organisaties denken dat ze God hemzelf zijn en schoppen tegen iedereen die ook maar een beetje anders denkt. Lekker voor de schenen trappen, bahh.
Het is helemaal triest dat D66 er zo me in laat. Ze zouden zich drukker moeten maken over iets anders.
:') Als het een voorkeur is zou dat toch moeten betekenen dat als het echt niet anders kan ze alsnog voor een vrouw gaan?
Is hetero zijn dan ook een voorkeur voor jou?
Want ik ga echt niet als ik geen vrouw kan krijgen opeens met een man naar bed ofzo.

Maar goed, de laatste 5 jaar gaan we toch weer terug naar de jaren 50 kwa wetten en regels dus op zich kunnen deze denkbeelden er ook wel bij... :X

Door Tweakers user Black_Adder, zaterdag 23 juni 2012 11:29

Stefan schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:09:
Dude?! Waarom ben je zo racistisch bezig?
Homo is geen ras. Ik word echt zo moe van het woord racisme dat te pas en te onpas gebruikt word.

Wat deze meneer doet in zijn blog is discriminatie.

Door Tweakers user Tha_T, zaterdag 23 juni 2012 11:39

Deze blog is zeker geen reclame voor jezelf. Wellicht toch maar verwijderen en anders inpakken?
mark184 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:38:
uhhh ach ik ben pas 28 jaar oud en heb 2 kinderen, en jij remz???
I call shenanigans. Je blog zit vol spelfouten, je schrijft weinig volwassen. In je about zit een quote van 50 Cent (en een spelfout) dus ik geloof je niet, sorry.

En als het wel zo blijkt te zijn hoop ik dat je je gedachten niet projecteert op je kinderen. Ongeïnformeerde burgers hebben we al genoeg

Door Rudy, zaterdag 23 juni 2012 14:19

Ook al denk ik dat ik je mening deel (Ik ben gestopt met lezen), niemand wilt dit lezen. Stop met bloggen of verander je schrijven.

Ik snap niet dat je dit als persoon aan de mensen om je heen durft te laten zien. Maar dat zal vast ook wel niet zo zijn.

Wanneer je hier "later" op terug kijkt, zul je jezelf voor het hoofd slaan.

Door Tweakers user -RetroX-, zaterdag 23 juni 2012 15:56

Wat een geweldige bijdrage om de zwevende kiezer om het juiste pad te brengen. Bedankt Mark, je bijdrage was fantastisch. Ga jij komende verkiezingen weer op de boomknuffelaars stemmen?

Door Tweakers user Snuffel, zaterdag 23 juni 2012 17:25

Black_Adder schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:29:
[...]

Homo is geen ras. Ik word echt zo moe van het woord racisme dat te pas en te onpas gebruikt word.

Wat deze meneer doet in zijn blog is discriminatie.
Het ligt er maar net aan welke definitie je van racisme neemt:

Volgens de Conventies van de Verenigde Naties betekent raciale discriminatie "elk onderscheid, uitsluiting, beperking of voorkeur gebaseerd op ras, huidskleur, afstamming, of nationale of etnische oorsprong die het doel of effect heeft van opheffing of aantasting van erkenning, genieting of uitoefening, op basis van gelijkwaardigheid, van mensenrechten, en fundamentele vrijheden in het politieke, economische, sociale, culturele of enig ander veld van het openbare leven"

En in het laatste deel zit het hem dus. De VN heeft het begrip racisme veel breder getrokken dan de originele definitie:

Oxford English: mening of de ideologie dat leden van een ras bepaalde eigenschappen of kwaliteiten bezitten die specifiek zijn voor dat ras, in het bijzonder om het als beter of slechter van een ander ras te onderscheiden

Merriam Webster Dictionary: opvatting dat ras de belangrijkste bepaler is van menselijke eigenschappen of vermogens, en dat raciale verschillen de basis vormen van de inherente superioriteit of inferioriteit van een bepaald ras boven een ander ras

Door Tweakers user Midas.e, zaterdag 23 juni 2012 22:31

mark184 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:38:
uhhh ach ik ben pas 28 jaar oud en heb 2 kinderen, en jij remz???
Holy shit, 2 kinderen en al 28 jaar op aarde, wtf heeft darwin zitten doen in de tussentijd? Alsjeblieft, stop ermee. Ga eens goed nadenken wat je schrijft aangezien het gewoon nutteloze rants zijn tbv homohaat.
Ik stel voor dat je je blog even goed doorleest op basis van de reacties, daar wat aanpassingen in brengt zodat je een bepaald persoon welke zich hier niet kan verdedigen, athans ik neem aan dat voorzitter van het COC niet elke dag tweakblogs leest.

Mark, respect komt van twee kanten vriend.

Door Tweakers user MN03, zondag 24 juni 2012 09:31

Je begrijpt toch wel dat Gay66 dé partij is die het meeste opkomt voor digitale vrijheid, niet alleen voor puisterige computernerds (en homo's), maar voor ons allen. De digitale vrijheidswijzer is nu niet toegangelijk, maar hier kan je nog wel enkele punten zien: http://www.latebytes.nl/w...ALE-VRIJHEIDSWIJZER-1.jpg .

Door Charles, zondag 24 juni 2012 14:55

MBO'ertje. Niet te veel aandacht geven. Dan stopt het mannetje met stampen en vloeken.

Door Tweakers user EvilWhiteDragon, zondag 24 juni 2012 17:46

Nu D66 steeds meer buiten haar schoenen gaat lopen, om zich te profileren hier een nutteloze post.
Ten eerste word D66 door de geweldige voorzitster van het COC vertegenwoordigd
En daarmee kan de rest van je post al de prullenbak in. Nog even buiten je belachelijke klacht verder.

Door Tweakers user messed-up, zondag 24 juni 2012 18:10

Charles schreef op zondag 24 juni 2012 @ 14:55:
MBO'ertje. Niet te veel aandacht geven. Dan stopt het mannetje met stampen en vloeken.
Hoewel opleidingsniveau vaak niet echt terzake doet bij dit soort schrijfsels vind ik in dit geval MBO wat hoog ingeschat.

Door Tweakers user edeboeck, zondag 24 juni 2012 20:14

Beste Marc
ik zie in je profiel dat je al meer dan 3 jaar geregistreerd bent op T.Net.
Persoonlijk had ik dan verwacht dat je je verhaal degelijk onderbouwd had en met kennis van zaken had gesproken... net met niet ter zake doende argumenten en onvolledige informatie (zeker als dat laatste gaat over de kern van je zaak).

Wat die kern van je zaak betreft: check even deze wordcloud van je post.

Enfin, veel geluk in je verdere leven met je 2 kinderen :)
Midas.e schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 22:31:
[...]
Holy shit, 2 kinderen en al 28 jaar op aarde, wtf heeft darwin zitten doen in de tussentijd?
@Midas: leuke oneliner... thx je bracht me aan het lachen :) _/-\o_

edit:
quote van Midas nog toegevoegd... niet als rant naar Marc bedoeld, maar de zin op zich vond ik getuigen van veel humor.

[Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2012 20:17]


Door Tweakers user M-Opensource, maandag 25 juni 2012 09:24

Ik kom laat kijken bij deze blog, maar er valt mij toch iets aparts op...
mark184 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:30:
Ik heb zelf niks tegen homo`s , het is immers een voorkeur net als een lievelingskleur of een gewoonte als krabben aan je hoofd.
Really...? |:(

Verder raakt je blog kant noch wal en vergt het veel energie om te snappen waar je het überhaupt over hebt.

[Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2012 09:25]


Door Tweakers user MAZZA, maandag 25 juni 2012 09:31

Soms vind ik democratie nou niet echt de meest geweldige uitvinding. Sommige mensen zouden geen stemrecht mogen hebben ;( Wat een treurige blogpost zeg..

Welkom in 2012!

Door Tweakers user Mad-Monkey, maandag 25 juni 2012 11:46

Wat is nu precies de boodschap die je wilt verkondigen hier? en is je toon de juiste om je boodschap over te brengen aan je beoogde publiek, volgens mij Nederlandse les middelbare school?

Momenteel lijkt de boodschap van je blog zoiets te zijn, als
D66 is een partij die steeds nuttelozer wordt omdat ze een homo op de lijst hebben gezet
oh nee nou komen we internationaal bekend te staan als niet homohaters
Hoe durven ze zich om homo's te bekommeren de economie is alles

Die homo liefhebbers maken zich nu ook al druk om wetgeving,
een voorbeeld dat begeleid moet worden met een sneer naar politie, kennelijk is die ook al slecht


ik lees het nog eens en lees weer hetzelfde en vraag me af, probeerde je ons nu iets te vertellen? Of wilde je enkel duidelijk maken dat je frustraties hebt?

Door Tweakers user SutoLetihWeht, woensdag 27 juni 2012 17:56

De vergelijking is niet helemaal correct. Een 8 baans snelweg is een stuk infrastructuur naar vele mogelijke punten (naar rusland, parijs, de camping en oma die je koekjes bakt). Bij een DDOS aanval wordt er echter alleen maar toegang tot één site platgelegd. Als je effectief al het verkeer op een 8 baans snelweg dat onderweg is naar het hoofdkantoor van Brein zou kunnen platleggen zonder het andere verkeer te storen, wat uiteraard niet kan, zullen partijen deze vorm van protest ook goedkeuren.

Door Tweakers user Cio, vrijdag 29 juni 2012 02:31

Mkay... het begint met "buiten haar schoenen gaat lopen". Dan volgen wat compleet misplaatste adjectieven (geweldige, nobele) is "Homogedachtengoed" met een hoofdletter en is een liberale partij opeens de verkeerde plek om een lans te breken voor keuzevrijheid.

Die economie kreeg al eerder voorrang. Presentatie verkiezingsprogramma door een topman uit het bedrijfsleven? Gemist? Dacht ik al.

D66 heeft geen eenduidige visie op I(C)T zaken, maar stelt nu voor dat een DDoS als protest mag worden gebruikt, waarschijnlijk om dit te kunnen reguleren

Bij grote demonstraties verwacht de overheid ook dat je even overlegt, dan hebben ze een aanspreekpunt, kan de NS wat meer treinen inzetten, staan de WC's klaar, is de weg afgezet etc.

Mag ik je er ook even op wijzen, dat je overmatig gebruik van de term "gay" samen met de context, een nogal negatieve connotatie aan het word "gay" meegeeft? En dat trouwens alle liberale partijen opkomen voor het "Homogedachtengoed", zelfs dat zwarte schaap onder hen...

[Reactie gewijzigd op vrijdag 29 juni 2012 17:48]


Reageren is niet meer mogelijk